Online megjelenések
TRADEMAGAZIN: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
VG.HU: Webboltok: Sok vállalkozás lemorzsolódik
Webboltok: Sok vállalkozás lemorzsolódik
MMONLINE: Versenyben a hazai e-kereskedők
Versenyben a hazai e-kereskedők
PRIM.HU: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
MARKETINGINFO: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
PIAC&PROFIT: Webshopok: aki lemaradt, az kimaradt
Webshopok: aki lemaradt, az kimaradt
PROFITLINE: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
TŐZSDEFÓRUM: Nagy a tülekedés, de a többség elbukik
Nagy a tülekedés, de a többség elbukik
BRANDTREND: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek
MÍNUSZOS.HU: E-kereskedelem: esélytelenek az új belépők
E-kereskedelem: esélytelenek az új belépők
NEWS4BUSINESS: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
ÜZLETRÉSZ.HU: Rendre bedőlnek az új webáruházak
Rendre bedőlnek az új webáruházak
ORIENTPRESS: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek az e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek az e-kereskedelmi piacon
MEDIAINFO: Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
FN24: Kevesebb babér terem az új webáruházaknak
Kevesebb babér terem az új webáruházaknak
Nyomtatott megjelenések:
VILÁGGAZDASÁG: Telítődőben a piac
Telítődőben a piac
TRADEMAGAZIN: Optimisták a webáruházak
Optimisták a webáruházak
NÉPSZAVA: Sok az új szereplő az online piacon
Sok az új szereplő az online piacon