Nagy Webáruház Felmérés 2011

2011. augusztus 8.

Az Árukereső.hu 2011. augusztus 3-án mutatta be egy sajtóreggeli keretében a Webshop-Experts csapatával közösen készített Nagy Webáruház Felmérés 2011 című kutatásának eredményeit.

A sajtóreggeli során hoztuk nyilvánosságra a magyarországi e-kereskedelem legnagyobb és legrészletesebb felmérésének eredményeit. Bemutattuk a kutatás fontosabb értékeit, valamint ismertettük, hogy ezek az adatok miként változtak az elmúlt évek során.
A Nagy Webáruház Felmérés évről évre jelzi, hogy miként fejlődik a hazai e-kereskedelem, milyen változásokon mennek keresztül a webáruházak, hogyan változik a vásárlók összetétele, viselkedése és a forgalom. Idén arra is kitért a vizsgálat, hogy miként jelenik meg a piacon a közösségi média, milyen hatást gyakorolnak a kuponos oldalak, illetve felmérte kereskedők a marketing eszközök iránti érdeklődését.

Az Árukereső.hu a piacvezető hazai árösszehasonlító oldal jelenleg több mint 750 webáruház termékeit mutatja be, a WebShop-Experts az egyik legnagyobb hazai webáruházakat segítő vállalat, mely eddig több ezer cégnek segített az elektronikus kereskedelemben rejlő lehetőségeket jobban kihasználni.

A felmérés során közel félezer webáruház vezetője töltötte ki a kérdőívet, így az eddigi leghitelesebb képet tudjuk bemutatni a magyarországi e-kereskedelemről.

A sajtóreggelin bemutatott prezentáció innen tölthető le, a felmérés eredményeit tartalmazó PDF pedig innen.

A teljes közlemény PDF-ben