Internetes vásárlás barátok közt

2011. július 12.

Internetes vásárlás barátok közt

Új magyar fejlesztés és felhasználóbarát e-kereskedelmi modell:
Magyarországon elsőként már az Interneten is adhat barátai véleményére a vásárló

Az Árukereső.hu piacvezető árösszehasonlító oldalon megtalálható 1,3 millió terméket mostantól a felhasználók a Facebook közösségi oldal segítségével is értékelhetik, megoszthatják. Az árösszehasonlító portál most látta elérkezettnek az időt, hogy Magyarországon elsőként továbblépjen a termékek puszta Like-olásának lehetőségén és a teljes oldal működését integrálta a Facebook közösségi oldal felhasználói igényei alapján. Az Árukereső.hu-n jelenleg havonta 2 millió magyar felhasználó fordul meg.

A sikeres hazai e-kereskedelmi vállalatoknak kötelességük a felhasználók valós igényeit minél jobban kiszolgálni. A józan eszükre hallgató vásárlók tapasztalatai és a marketing szakemberek kutatásai egyeznek abban, hogy vásárlás során leginkább az ismerőseink, a barátaink véleményére adunk. Az Árukereső.hu újítása pontosan ezt a lehetőséget biztosítja online vásárlások során is.

A portál elsőként vezeti be Magyarországon az új e-kereskedelmi modellt. Mostantól látható lesz, hogy a felhasználó mely barátainak tetszik az adott termék, ki az akinek már megvan, ki az aki vágyik rá, és ki az aki véleményt írt róla. Ezek az információk az internetes vásárlás során egyedi, pótolhatatlan információt biztosítanak a fogyasztó számára. Az új szolgáltatás Magyarországon elsőként ad lehetőséget a vásárlóknak, hogy ne a boltok megbízhatósága, idegen vásárlók véleménye és az ár alapján kelljen dönteniük, hanem a számukra legbeszédesebb és legértékesebb információ, a barátaik értékelése alapján dönthessenek. A vélemények személyre szabott megjelenítése mellett az oldalon azt is követni lehet mostantól, hogy az összes termék, illetve az egyes kategóriák termékei közül melyek voltak a legnépszerűbbek a Facebook közösség körében.

Az Árukereső, mint piacvezető árösszehasonlító oldal az új szolgáltatást Magyarországon kívül további négy országban (Törökország, Románia, Bulgária, Portugália) vezeti most be. Rácz István, a vállalat marketing igazgatója az újítás kapcsán megjegyezte: „Az Árukereső.hu két éve indította el Megbízható Bolt programját, mely nagy sikerrel jeleníti meg az oldalon a vásárlók értékelését az egyes boltokról. Mostantól pedig a vásárlók barátainak véleményét is megmutatjuk. Természetesen, ha a felhasználónak nincs olyan barátja aki már megvette a terméket, vagy még nem használja a Facebookot, még mindig támaszkodhat a Megbízható Vélemény Programunkban megjelenő minőségi visszajelzésekre. Ezzel olyan színes és magas színvonalú, felhasználói értékelést lát a vásárló mind az egyes webshopokról, mind a termékekről, melyet sehol máshol a magyar piacon nem kap meg.”

A teljes közlemény PDF-ben