Márkáknak és képviselőiknek manapság az egyik legnagyobb kihívást jelentő feladata az, hogy időben, tervekinek megfelelően juttassanak el információkat potenciális vásárlóikhoz. Ilyen például az, mikor egy termék kivezetésre kerül és a helyettesítőjét kívánják ismertté tenni a piacon. Vagy éppen egy kiemelkedő tudású eszközre szeretnék felhívni a figyelmet, hogy kitűnjön a már igencsak telített piacon.
A jó hír az, hogy ezekre van megoldás! A Product Ads szolgáltatás látványos kiemelést biztosít az Árukereső.hu partnereinek, amely felér egy megkülönböztető jelzéssel.
Ahogyan az online vásárlók is jellemzően célirányosan, valamint keresve érkeznek a termék- és árösszehasonlító oldalakra, úgy a gyártók számára is fontos lehet egy-egy terméküket kiemelt pozícióban bemutatni. Akár újdonságról van szó, akár promócióról, az Árukereső Product Ads szolgáltatásával nagyobb reflektorfényt lehet irányítani az adott termékekre a listaoldalakon, amely ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesül.
Egy-egy kedvező pozíció és egy jól megválasztott címke nagyot lendíthet az Árukereső Product Ads szolgáltatásával egy termék népszerűségén, hiszen megnő az esély rá, hogy felkelti az online vásárlók érdeklődését. A fogyasztók általában eltérő elképzelésekkel érkeznek az Árukereső.hu-ra, így jó részük kifejezetten hálás, ha további útbaigazítást, tippeket, segítséget kap a választáshoz.
Ebben fontos eszköz a célirányos megjelenítés, amelyben ki lehet emelni az újdonságokat, az akciókat, promóciókat, vagy a különösen népszerű termékeket, esetleg azokat, amelyek ismét megtalálhatók a kínálatban egy időszakos készlethiányt követően.
„A Product Ads szolgáltatás egy új termék bevezetésére, fontosabb termékek kiemelésére az egyik leghatékonyabb eszköz jelenleg” – szögezi le Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. Ebben az is szerepet játszik, hogy a kiemelés független a megjelenéstől: a kategória oldalon ugyanúgy érvényesül lista- és mozaik nézetben, mint az okostelefonok képernyőjére optimalizált mobil layouton.
A gyártó vagy az általa megbízott ügynökség tudja beállítani, mennyit hajlandóak fizetni azért, hogy a termék jobban érzékelhető helyen, a kategória oldal 2., 4. vagy 7. pozíciójában jelenjen meg. A termékek pozíciója a rögzített licitektől függ: ezek beállításakor egy összeggel lehet megadni, hogy a hirdetés minimális átkattintási árához képest milyen árat hajlandó megadni egy megbízó a kiemelt pozícióért átkattintásonként. A túlárazás kizárt, mivel attól függetlenül, hogy milyen átkattintási árat állított be a gyártó, a rendszer mindig azt az alsó értéket számolja el, amely az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt. Így az átkattintások alapján zajló elszámolás teljesen tiszta és egyértelmű.
A Product Ads promóciós szolgáltatással nagyobb reflektorfényt lehet irányítani egy-egy termékre vagy termékcsoportra, amelyek ezáltal megkülönböztetett figyelemben részesülnek a termék- és árösszehasonlító oldal közönségétől. Az előre megadott címkék miatt ráadásul a felhasználók pontosan tudják a kiemelés okát is, így ezt is be tudják kalkulálni a döntésbe.Kérjük, további információkért látogasson el a Product Ads oldalára!